mandag den 30. marts 2020


Jeg har boet i Korsør i næsten 3 år. Det sker ikke meget hernede. Men når min mor kommer, så tager hun mig med ud og kører.
Jeg får besøg af mine forældre hver uge. Så har jeg noget at se frem til.
Jeg “arbejder” i Slagelse. Det vil sige, at jeg sidder foran en computer eller et tv. Men så er jeg væk fra mit hjem i nogle timer.

Min mor siger jeg har tabt mig meget mens jeg har været her. Ikke fordi vi ikke får god mad, men jeg er nok bare ikke så god til at spise.
Min mor køber alt muligt til mig, for at jeg skal tage på, men nogle gange har jeg bare ikke energi til at spise det.

Det første år jeg boede på bostedet, kom jeg næsten aldrig ud. De havde problemer med at "transportere" mig fra sted til sted.
Det var deres version. Min version var, at det var nemmere for perosnalet, at plante mig i min egen bolig, så de ikke skulle bruge tid på mig. Jeg var ikke så gode venner med ham, der skulle komme og aktivere mig. Han lavede jo ikke noget med mig.

Så blev der ansat nyt personale og så skete der noget. Men allerede der havde jeg tabt mig næsten 10 kilo. Min mor var gal. Men hun kunne jo ikke være hos mig hele tiden.

Der er sket meget det sidste år. Har virkelig fået nogle fantastiske mennesker omkring mig på arbejdet. Nr1 og Nr 2...de ved selv hvad de hedder. De er guld værd, siger min mor. Jeg har oplevet en masse sammen med de to tanter...hahaha nej de er ikke tanter, men de er super søde. De kan virkelig få sat mig i gang.

I disse Corona tider, kommer de hjem til mig og sørger for jeg har noget indhold i min hverdag. Selvom jeg ikke helt rigtig forstår hvad der sker. Min mor har vist mig billeder af verden, som den ser ud. Stille gader, lukkede butikker, folk holder afstand, Det er ikke nemt at forstå for mig, da jeg elsker fester, elsker at handle og elsker at kramme mine forældre. Men nu må jeg ikke engang det. Jeg glæder mig til min mor og far må besøge mig igen. Nøj, hvor skal jeg ud og handle...tihi.

Jeg skal se om jeg kan blive bedre til at holde jer allesammen ajour...men lover det ikke helt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar